ВОПРОСЫ - ОТВЕТЫ - Другое (87)
01.11.2017 (номер вопроса 1130)
задал вопрос: Сматов Ермек КасымбековичВопрос: Саламатсыздар ма? Менің сұрайын дегенім мен2016 10айында суға төлем жасадым.диллер əйел қасында водоканалдың қызметкері бар.сол кезден бері ол үйде ешкім тұрмайды.енді кеше водоканалға барып тексертсек 22000 тенге қарызсың дейді .бұл мүмкін емес нəрсе ғой.өйкені сол үйді тұрғызған да 5-6айда 2000 теңге төлейтінмін.бұл деген масқара ғой.мен былтыр ең соңғы төлем жасағанда диллер əйелге судың счетчигі өздігінен айналып тұрғанын айтқанмын.крайникті жауып қойсаңда счетчик айналып тұра береді диллер əйелге қасында водоканалдың қызметкері бар,екеуіне көрсеткенмін.менің айтаиын дегенім осы келеңсіз жағдйды .жіті қадағалап тексеріп көрсеңіздер.нəтиже шығарасыздар деп ойлаймын.
Ответ: Құрметті Ермек Касымбекович! Сардар көшесі (Ак ниет) 88 үй. Сіздің өтінішіңіз бойынша төмендегіше хабарлаймыз: Сізбен сымтетік арқылы хабарласқан кезде сіздің Шымкент қаласында болмауыңызға байланысты су ағынын болғанын анықтай алмаймыз. Сіздің көршілеріңіздің қатсуымен су өлшегіш құралының көрсеткіші тексерілді 03 қарашаға жеке су өлшегіштердің көрсеткіштері 00533м3,983м3 құрайды. Көрсеткіштер компьютер базасына сәйкес келетіндігі анықталды. Су құбыры жүйесін тұрғындар өз күштерімен жүргізгенге байланысты, тұрғындардың жекеменшігі болып табылады. Сол себепті эксплуатациялық жауапкершілік тұрғындарға жүктеледі. Яғни, аққан су ағынын тұрғындардың төленуіне жатады. Сіз осы мәселе бойынша Сіздің мекен жайыңызға қарасты дилерлік учаскеге хабарласуыңыз керек. Новотурланка, Галицина көшесі н/ү. №7 участок. Сым: 53-38-04; 8-778-153-94-81. Халқпен жұмыс істеу бөлімінің бастығы Алимкулов О.Б.