Планы на будущее | Су Ресурстары Маркетинг (СРМ)
русский / қазақ
"Су ресурстары - Маркетинг" ЖШС-і
+7 (7252) 321-275Жедел желі+7 (7252) 321-274Диспетчерлік қызмет

Болашаққа жоспарлар

2025 жылдың жоспарлары

«Су ресурстары-Маркетинг» ЖШС Қазақстанның сумен жабдықтау және су бұру саласында жетекші орынға ие. Бірақ бұл қол жеткізілген жетістікке тоқталуға себеп емес - өндірістік және технологиялық процестердің барлық кезеңдерінде жаңа технологияларды дамыту, енгізу қажет. Сонымен қатар, 2025 жылы Қазақстанда энергетикалық және коммуналдық секторларды жаңғырту жөніндегі ұлттық жобаны іске асыру басталады.

«Су ресурстары-Маркетинг» ЖШС әкімшілігі мен ұжымының алдында тұрған басым міндеттердің бірі автоматтандыру мен цифрландырудың кешенді бағдарламасын әзірлеу және іске асыру болып табылады,АСКУ, АСУТП/SCADA енгізу, есепке алу аспаптарымен жарақтандыру деңгейі бойынша. Келесі кезең «ақылды» басқару мен болжауды енгізу болады:

"Ақылды" тұтыну  (ұтымдылық, энергия тиімділігі);

Ресурстарды  «Ақылды» басқару (жоспарлау, есепке алу және бақылау);

«Ақылды» инфрақұрылым (тозу, шығындар мен апаттарды басқару).

Тағы бір маңызды міндет – «Су ресурстары-Маркетинг» ЖШС балансындағы инженерлік инфрақұрылымның тозуын азайту. 2025 жылы кәсіпорын 65 шақырым су құбыры желілерін және 25 шақырым су бұру желілерін қайта жаңартуды жоспарлап отыр.

Жалпы, Қазақстан Республикасының коммуналдық және энергетикалық инфрақұрылымы желілердің тозуының жоғары деңгейі, жабдықтардың технологиялық ескіруі және ресурстарды тиімсіз пайдалану сияқты жүйелік проблемаларға тап болады. Бұл факторлар тұрғындардың өмір сүру сапасына, экономиканың тұрақтылығына және экологиялық жағдайға теріс әсерін тигізеді. Аталған проблемаларды шешу үшін ескірген желілерді жаңғырту және ауыстыру, инфрақұрылымды жаңартуға инвестициялар тарту, заманауи технологияларды енгізу, кадрлардың біліктілігін арттыру, ресурстарды басқаруды оңтайландыру және экологиялық бастамаларды іске асыру қажет. Аталған шаралар елдегі жалпы жағдайды жақсартуға және оның тұрақты дамуына ықпал етеді. Ұлттық жоба бұл мәселелерді шешуге көмектесуі керек.

2024 жылдың басындағы жағдай бойынша елдегі сумен жабдықтау желілерінің орташа тозу деңгейі 39% құрады, бұл судың ағып кетуіне, апаттарға және іркілістерге әкелген. Кейбір өңірлерде бұл көрсеткіш 50%-дан асады (Ақмола, Алматы, Шығыс Қазақстан облыстары және Ұлытау облысы).

Ел бойынша су бұру желілерінің орташа тозуы 56% -. құрайды, ал  бірқатар өңірлерде ол 70% - дан асады (Қарағанды, Павлодар, Алматы, Шығыс Қазақстан облыстары және Ұлытау облыстары).Бұл жоғары экологиялық тәуекелдерді, соның ішінде топырақ пен су объектілерінің ластануын тудырады, сондай-ақ елді мекендердегі санитарлық қауіпсіздікке қауіп төндіреді.

Қазақстан өңірлерінің жартысы кәріздік тазарту құрылыстарын (бұдан әрі – КТҚ) жаңғырту қажеттілігін сезінуде. 89 қала ішінде  45-де  экологиялық жағдайдың одан әрі нашарлауын болдырмау және ағынды суларды тазарту сапасын жақсарту үшін жаңа нысандар салу немесе қолданыстағы КТҚ-ын толық қайта құру қажет. Шымкентте Еуропалық Қайта Құру және даму банкінің инвестицияларының, мемлекеттік субсидиялардың арқасында қолданыстағы тазарту құрылыстары кешенінің қуатын кеңейту жүргізілді. Ал 2025 жылдың өзінде  КТҚ тәулігіне 200 000 текше метр ағынды суларды өңдей алады! Сонымен бірге, кәсіпорын әкімшілігі зиянды заттардың шекті рұқсат етілген концентрациясын уақтылы анықтау үшін өнеркәсіптік ағынды сулардың сынамаларын алуды автоматтандыруды мақсат етіп отыр. Бұл коммуналдық желілерге, тазарту құрылыстары кешеніне және жалпы экологиялық жағдайға жүктемені азайтуға мүмкіндік береді.

Жалпы, ұлттық жобаны іске асыру шеңберінде 84,7 мың км желіні жаңғырту жоспарлануда, бұл энергетикалық және коммуналдық инфрақұрылымды нормативтік жай-күймен қамтамасыз етуге мүмкіндік береді (тозуы орта есеппен 40% - ға дейін).

ТКШ саласындағы проблемалардың маңызды аспектісі коммуналдық ресурстарды ұтымсыз пайдалану болып келеді. Мәселен, Қазақстанда өнім бірлігін өндіруге жұмсалатын судың орташа шығыны (ЖІӨ-нің 1 долларына) 109 м3 құрайды, бұл Ресей мен АҚШ-тан (44 м3) үш есе және Австралиядан (21 м3) алты есе көп. Бұл ресурстардың айтарлықтай жоғалуын көрсетеді және суды үнемдеу технологияларын енгізу мен суды басқаруды оңтайландыру қажеттілігін көрсетеді.

2025 жылы «Су ресурстары-Маркетинг» ЖШС мамандары суды есепке алудың жеке аспаптарына деректерді қашықтықтан беру технологиясын енгізу бойынша ауқымды жұмысты бастайды. Бұл сумен жабдықтау жүйелерін цифрландырудағы маңызды қадам, ол су балансын бақылауды жақсартуға мүмкіндік береді және көрсеткіштер алу кезінде адами факторды жояды.

Энергетикалық, сумен жабдықтау және кәріз жүйелерін жаңарту қызметтердің сенімді және сапалы көрсетілуін қамтамасыз етуге, пайдалану шығындарын азайтуға және азаматтардың өмір сүру жайлылығын арттыруға мүмкіндік береді.

Тарифтік саясат бағыттарының негізгісі - Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі жергілікті органдармен бірлесіп іске асыратын, жаңа инвестициялар тарту арқылы коммуналдық инфрақұрылымды жаңғыртуға бағытталған «тарифті инвестицияларға айырбастау»  мемлекеттік бағдарламасы болып табылады. Осы бағдарлама шеңберінде инженерлік желілерді жаңғыртуға қаржыландыру айтарлықтай ұлғайды, бұл инфрақұрылымның тозуын азайтуға және коммуналдық қызметтердің сапасын жақсартуға тиіс. Осы механизм бойынша нормативтік құқықтық актілерге барлық қажетті өзгерістер уақтылы орындалды және бүгінгі күні өзінің тиімділігін көрсетуде.

Айта кетейік, ұлттық жобаны іске асыру үшін қарыз қаражаты пайдаланылатын болады, оны ТМС қайтару қажет болады. Қаржы операторының рөлін өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы, тұрғын үй құрылысы және ТКШ инфрақұрылымы сияқты түрлі секторлардағы жобаларды қаржыландыру арқылы ел экономикасын қолдау және дамыту үшін құрылған Қазақстандағы негізгі қаржы институттарының бірі «Бәйтерек» ҰБХ»  АҚ жүзеге асырады. Оның негізгі мақсаты инвестицияларды тарту, қаржы құралдарын дамыту және Мемлекеттік бағдарламалар мен ұлттық жобаларды іске асыруға жәрдемдесу. Қарыз қаражаты жетіспеген жағдайда «Бәйтерек» ҰБХ» АҚ  Халықаралық қаржы ұйымдарынан, екінші деңгейдегі банктерден және «Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры» АҚ-нан қарыз алатын болады.

Техникалық оператордың рөлін жаңа технологияларды, озық шешімдерді енгізу және инвестициялар тарту арқылы елдің инфрақұрылымдық-тұрғын үй кешенін дамытуға жәрдемдесуді жүзеге асыратын Қазақстандағы ірі ұйымдардың бірі болып табылатын «Қазақстандық тұрғын үй-коммуналдық шаруашылықты жаңғырту және дамыту орталығы»  АҚ жүзеге асырады.

 

2022-2024жж.жоспарында

1. Халықты ауыз сумен қажетті мөлшерде және тиісті сапада тәулігіне 24 сағат үздіксіз қамтамасыз ету;

2. Экология және санитария саласындағы заңнамалардың талаптарына сәйкес ағынды суларды тасымалдау және толық тазарту;

3. "Цифрлық Қазақстан" мемлекеттік бағдарламасының талаптары шеңберінде тұтынушылармен өзара қарым-қатынасты барынша жақсарту:
- 2020 жылы «Шымкент қаласы Сәулет және қала құрылысы» және «GeoSet»ЖШС –мен «Электронды үкімет» веб-порталы арқылы техникалық шарттар алу үшін өтінімдерді қабылдау және оның нәтижесін шығару әзірленді. Қазіргі таңда әзірлемеге сәйкес «электронды үкімет» арқылы жұмыстар жүргізілуде.

4. Ақбай-Қарасу су қабылдағышында лас сулардан тазарту үшін сорғы жабдықтарын жаңғырту – 1 бірл., 2022ж.

5. Бадам-Сайрам су қабылдағышында өнімділігін 500 текше метр/сағ арттырумен 1-ші көтергіштің 12 және 13 ұңғымағаларын жаңғырту - 2 бірл. -2023 ж.

6. Су құбыры желілерін қайта құру:
2022 жылы -29,62 км;
2023 жылы – 5,1 км;
2024 жылы – 7 км;

7. Кәріз желілерін қайта құру:
2022 жылы – 4,6 км,
2023 жылы – 9,5 км;
2024 жылы – 13,8 км;

8. Кәріз тазарту құрылғысын 150мың м3-тан 200 мың м3-қа дейін кеңейту – 2023ж., 2024 ж.,

9. Сумен жабдықтау және су бұру процестерін цифрландыруды енгізу:
- кәріз тазарту құрылғыларын пайдалану процесінде цифрландыруды енгізу;
- ZuluGis гидравликалық модельдеу жүйесін енгізу;
- жұмыстарды басқару, есепке алу және мониторингілеу жүйесін енгізу- 5739 бірл.;
- "Қызметкерлердің онлайн режимде қозғалысын мониторингілеу" жүйесін енгізу;
- «FSM құрылыс және жөндеу жұмыстарын бақылау жүйесі» ақпараттық жүйесін енгізу;
- Су қабылдағыштарындағы электр энергиясын коммерциялық есепке алудың автоматтандырылған жүйесін енгізу – АСКУЭ 74 бірл.,
-Тазарту құрылғылары учаскесінде Аэротенкті жаңғырту;

10. Нормативтік- техникалық шығындар:
2022 жылы – 17,52%
2023 жылы – 17,36%
2024 жылы – 17,25% (болжамды)

11. Су құбырлары тозығының деңгейі:
2022 жылы – 47,01%
2023 жылы – 57,65%
2024 жылы – 57,60% (болжамды)

«Су ресурстары-Маркетинг»,
Қазақстан Республикасы,
160013, Шымкент қаласы,
Ғ.Орманов көшесі, 17
Хат жазу
Орталық диспетчерлік қызмет: 321-274, 323-574
Жедел желі: 321-275
Тұрғындардың су балансы инспекциясы: 321-180
Коммутатор: 321-247; 321-272 қосымша бөлімнің ішкі нөмірі
Факс: 322-544
Телефон коды: 8 (7252)
Қабылдау: 31-11-94, 32-60-09, 31-11-95
Facebook: Су ресурстары-Маркетинг
whatsapp: 8-708-110-21-21
Telegram чат бот: wrm_bot
жаңа технологиялар мен инвестициялар Жаңа технологиялар Инвестициялар Біздің техника
© Барлық құқықтары «Су ресурстары-Маркетинг» ЖШС-не қарасты
Дизайн және әзірлеу ТОО "LiO Programs" 2023
    
жоғары