русский / қазақ
"Су ресурстары - Маркетинг" ЖШС-і
+7 (7252) 321-275Жедел желі+7 (7252) 321-274Диспетчерлік қызмет

Жаңалық - Қазақстан жаңалықтары

новость от 31.08.2022

Су ресурстарын сарқылудан және ластанудан қорғау-су ресурстарын басқарудағы басты тәсіл
 
           Бүгін Қазақстан Республикасының Су кодексі жобасы тұжырымдамасының жобасы (жаңа редакция) және "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне су ресурстарын қорғау және пайдалану мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы"Қазақстан Республикасының Заңы жобасы тұжырымдамасының жобасы бойынша қоғамдық талқылау өтті. Вице-министр А. Шалабекова қатысушыларды қоғамдық талқылауларды өткізу регламентімен таныстырып, баяндамашы М. У. Иманалиевке сөз берді. Баяндамада су ресурстарының негізгі проблемалары олардың ұтымсыз пайдаланылуы мен ластануы, су пайдаланудың ескірген технологиялары, су ресурстарының шектеулілігі мен сарқылу қаупі, трансшекаралық суларды бірлесіп пайдалану және қорғау мәселелері болып қалатыны атап өтілді. Қолданыстағы Су кодексі негізінен су ресурстарын шаруашылықта пайдалануға бағытталған, онда су экономикалық пайдаға қол жеткізу құралы ретінде қарастырылады, мысалы, ауыл шаруашылығында. Су кодексінің жобасында экономиканың барлық салаларында суды пайдаланудың негізі болып табылатын суды үнемдеу қағидаттарын бекіту ұсынылады. Сонымен қатар, жаңа Су кодексінің негізгі хабары су қоршаған ортаның негізгі элементі болып табылады және Су өмір сүру үшін және адамның экономикалық қызметінің барлық түрлерінде қажет. Бұл тұрғыда су ресурстарын сарқылудан және ластанудан қорғау су ресурстарын басқарудың басты тәсілі болады. Тұжырымдамалар жобасының негізінде келесі негізгі мәселелерді шешу жолдары айтылды. Біріншіден, су ресурстарын басқару жөніндегі қызметті мемлекеттік-ақпараттық қамтамасыз етудің жетіспеушілігі. Бұл проблеманы заңнамалық тұрғыда мемлекеттік органдардың су ресурстарын есепке алу және мониторингілеу жөніндегі құзыретін нақты айқындау жолымен, оның ішінде ақпараттық жүйелерді пайдалана отырып шешу ұсынылады. Екіншіден, су ресурстарын басқару жүйесінде ғылыми блоктың болмауы. Жаңа Су кодексінде ғылыми (ғылыми-зерттеу) орталығының өкілеттіктері және оның су ресурстарын және оларға сұранысты жоспарлаудағы, басқарудағы және нормалаудағы рөлі, сондай-ақ басқа да ғылыми мекемелердің қызметін үйлестіру көзделетін болады. Сондай-ақ ілеспе заң жобасында Су шаруашылығы және су ресурстары саласындағы жобаларды жер қойнауын пайдаланушылар пайдалы қазбаларды өндіруге арналған шығындардың 1% - ын ғылымды дамытуға бағыттау міндеттемесі есебінен қаржыландыруы мүмкін жобалар тізбесіне енгізу ұсынылады. Бұдан басқа, білім туралы Заңға мемлекеттік грант иегерлері үшін ауылдық квота бойынша міндетті 3 жылдық пысықтауға қатысты түзетулер, ал АӨК туралы Заңға-ауылдық жерлерде жұмыс істеуге байланысты жеңілдіктер мен қолдау алуға құқығы бар адамдардың тізбесіне Су шаруашылығы мамандарын енгізуге арналған нормалар енгізілетін болады. Үшіншіден, Қазақстанның су ресурстарын басқару жөніндегі тұжырымдамалық бағдарламалық құжаттардың құқықтық мәртебесі. Осы міндетті іске асыру үшін Су кодексі Мемлекеттік жоспарлау жүйесінде су ресурстарын кешенді пайдалану мен қорғау схемаларының мазмұны мен рөліне қатысты негізгі ережелерді көздейтін болады. Экономика салаларын (агроөнеркәсіптік кешен, өнеркәсіп, энергетика, көлік, ТКШ) дамытудың, қоршаған ортаны оңалтудың барлық жоспарлары, бағдарламалары мен жобалары осы құжаттар негізінде әзірленуі тиіс. Су ресурстарын есепке алу және ғылымды дамыту жөніндегі алғашқы екі проблеманы шешу де схемалардың мәртебесін күшейтуге ықпал ететін болады. Төртіншіден, судың құны оның құнына сәйкес келмейді. Суды үнемді, үнемді және тиімді пайдалану мен тасымалдауды ынталандыру үшін су ресурстарын пайдаланғаны үшін төлемақы мөлшерін белгілеу тәсілдерін қайта қарау және су пайдаланушы жаңа су үнемдеу, тазарту технологияларын енгізген, қолда бар жабдықтарды жаңғыртқан және суды пайдалану тиімділігін арттыруға бағытталған өзге де іс-қимылдарды енгізген жағдайда оны төмендету коэффициенттерін қолдана отырып сараланған ретінде айқындау ұсынылады. Аталған мәселе Су кодексі қабылданғаннан кейін заңнама талап ететіндей Салық кодексіне түзетулер енгізу жөніндегі шоғырландырылған заң жобасы шеңберінде шешілетін болады. Бесінші, су ресурстарын басқарудағы мемлекеттік бақылау. Қолданыстағы су заңнамасының құқық қолдану практикасы су ресурстарын қорғау және пайдалану саласында мемлекеттік бақылауды жүзеге асыратын инспекторлардың мәртебесі мен өкілеттіктеріне қатысты нормалардың жетілмегендігін көрсетті. Жаңа Су кодексінде мемлекеттік бақылау жөніндегі ережелерді жаңа реттеушілік саясатқа сәйкес келтіру көзделеді, бұл осы жұмысты ретке келтіруге мүмкіндік береді. Алтыншы. Су кодексімен реттелетін құқықтық қатынастардың кең ауқымы. Су кодексі ағымдағы редакцияда су ресурстарын басқаруға да, сумен байланысты, бірақ құқықтың басқа салаларына қатысты процестерді басқаруға да қатысты мәселелерді қамтыды. Суды экономикалық тауар ретінде пайдалануға қатысты қатынастарға және суды немесе су шаруашылығы құрылыстарын пайдалануға байланысты өзге де қатынастарға қатысты ережелерді дербес заңнамалық актілерге бөлу тұжырымдамалық және заңдық тұрғыдан дұрыс болып көрінеді. Су ресурстары комитеті Су Кодексінің қолданылу аясынан гидротехникалық құрылыстардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге; тұрғын үй-коммуналдық шаруашылықтағы сумен жабдықтау мен су бұруға; жерді гидромелиорациялауға; судың зиянды әсерінің алдын алуға және жоюға қатысты мәселелерді алып тастауды ұсынады. Сонымен қатар, бұл мәселелер басқа арнайы заңдарда қарастырылуы керек. Бұдан басқа, ауыл шаруашылығы кооперативтерінің суды қайта сатып алушылар болуын тоқтатып, гидромелиорациялық инфрақұрылымды пайдаланумен айналыса бастауы үшін олардың функцияларын қайта қарау мәселесі пысықталуда. Жаңа заңнама су ресурстарын қорғау мен пайдалануды мемлекеттік реттеудің тиімділігін арттыруға, сондай-ақ бірыңғай мемлекеттік су саясатының құқықтық негізі мен іске асыру тетіктерінің дамуына алып келуге тиіс. Сөз соңында спикер су саласының ардагерлерімен бірге жиналған мүдделі тұлғалардың, қоғам қайраткерлері мен журналистердің сұрақтарына жауап берді. Барлық ұсыныстар мен ескертулер тыңдалып, назарға алынды.

«Су ресурстары-Маркетинг»,
Қазақстан Республикасы,
160013, Шымкент қаласы,
Ғ.Орманов көшесі, 17
Хат жазу
Орталық диспетчерлік қызмет: 321-274, 323-574
Жедел желі: 321-275
Тұрғындардың су балансы инспекциясы: 321-180
Коммутатор: 321-247; 321-272 қосымша бөлімнің ішкі нөмірі
Факс: 322-544
Телефон коды: 8 (7252)
Қабылдау: 31-11-94, 32-60-09, 31-11-95
Facebook: Су ресурстары-Маркетинг
whatsapp: 8-708-110-21-21
Telegram чат бот: wrm_bot
жаңа технологиялар мен инвестициялар Жаңа технологиялар Инвестициялар Біздің техника
© Барлық құқықтары «Су ресурстары-Маркетинг» ЖШС-не қарасты
Дизайн және әзірлеу ТОО "LiO Programs" 2023
    
жоғары