Жаңалық - Компания жаңалықтары
новость от 13.06.2021
ТҰТЫНУШЫМЕН ЖҰМЫС САПАСЫН ЖАҚСАРТУ ҚАЖЕТ
"Су ресурстары-Маркетинг" ЖШС-де тұтынушылардың өтініштерімен жұмыс ерекше бақылауға алынды. Ешбір шағым немесе өтініш қарастырылмай қалмауы керек. Ол үшін кәсіпорынның орталық аппаратында да, дилерлік компанияларда да "Азаматтардың өтініштерімен жұмыс істеу регламенті" енгізілуде.
Регламент телефон, электрондық пошта және мессенджерлер арқылы келіп түскен өтініштермен, сондай-ақ абонент жеке жүгінген кезде жұмыс істеу бойынша әрекеттер алгоритмін білдіреді. Азаматтарды қабылдау үшін, жабдықталған арнайы орындар және қызметкерлер дайындалған. Келіп түскен ақпарат арнайы журналдарда тіркеледі.
Абоненттермен жұмысты жақсарту бойынша жұмыс басқа бағытта да маңызды. Бұл тұтынушылармен байланыс. Телефон арқылы сөйлесу және жеке кездесулер кезінде қарым-қатынас этикасы бойынша, шеберлік тренингтер өткізіледі. Кәсіпорын да дәл осы бағыттағы жұмысты күшейту қажет екенін мойындайды.
Кәсіпорында "Азаматтардың өтініштерімен жұмыс істеу регламентін" енгізу салыстырмалы түрде жақында басталды. Соған қарамастан, арнайы комиссия дилерлік учаскелерді, олардың инновацияға дайындығы тұрғысынан тексеруді бастады. Бірақ "Су ресурстары-Маркетинг" ЖШС-де тұтынушыларға қызмет көрсету сапасының деңгейін көтерудің басты бағасын Шымкент тұрғындары беруі тиіс.
Егер сіз кәсіпорын өкілдері тарапынан дөрекі өтінішке тап болсаңыз, осындай фактілер туралы whatsapp-қа хабарлауыңызды сұраймыз :+77057581111.
барлық дауыс: 5075
дауыс мұрағаты