Жаңалық - Пайдалы кеңестер
новость от 13.09.2021
ТЕЛЕФОНМЕН СӨЙЛЕСУ ЕРЕЖЕЛЕРІ
Телефон арқылы сөйлесу - іскер адамның өмірінің ажырамас бөлігі болып табылады. Әңгімелесуді серіктес немесе клиентті қанағаттандыратындай етіп жүргізу маңызды.
1. 3-ші сигналда ғана түтікті алыңыз
Осы уақыт ішінде сіз дайындалуға уақытыңыз болады, содан кейін күліп, жауап беріңіз.
2. Өзіңізді таныстыруды ұмытпаңыз
Телефонды көтеріп, өзіңізді таныстырыңыз. Мысалы, " Қайырлы күн! Менің атым Жәния, АКВ компаниясынан".
3. Сұхбаттасушының есімін сұраңыз
Есімімен атау қоңырау шалушыға деген құрметіңізді көрсетеді.
4. Күлімсіреп сөйлеңіз!
Адам күлімсірегенде, оның дауысы жұмсақ болады.
5. Әңгімелесушінің сөйлеу қарқынына бейімделуге тырысыңыз
Егер қарсылас баяу сөйлесе, ал сіз тез сөйлессеңіз, сізді түсінбеуі мүмкін. Керісінше - егер әңгімелесуші тез сөйлесе, сіздің баяулауыңыз оның шабына тиюі мүмкін.
6. Әңгімені әдемі аяқтаңыз
Уақыт бөлгені үшін, компанияңызға қызығушылық танытқаны үшін алғысыңызды білдіріп, қалған күнін немесе алдағы демалыс күндерінің жақсы өткізуіне тілек білдіріңіз.
7. Әңгімелескеннен кейін, маңызды ақпараттарды жазып алыңыз
• әңгіме тақырыбын
• не туралы келіскеніңізді
• келесі келіссөздер немесе жеке кездесу қай уақытқа тағайындалғанын
Сізге жағымды және тиімді телефон байланысын тілейміз!
барлық дауыс: 5073
дауыс мұрағаты