Жаңалық - Компания жаңалықтары
новость от 07.09.2020
Су сапасыз – не істеу керек?
Абоненттерде ауыз судың сапасыздығына күдік бар деген хабарламалар «Су ресурстары-Маркетинг» ЖШС-ң орталық диспетчерлік қызметіне сирек түседі. Әрбір осындай шағым «қаламға алынады», себептері анықталып, тиісті шаралар қолданылады. Мұндай жағдайларда нақты не жасалатынын зертхана меңгерушісі Гүлжан Жауылбаева түсіндірді.
«Сапасыз су туралы шағым Орталық диспетчерлік қызметке (ОДҚ) түседі, ол жерден ол пайдалану учаскесіне және зертханаға жіберіледі. Біздің мамандар жұмыс істейтін ұйым өкілдерімен бірге мекен-жайға келіп, сынамалар алады. Егер шағым көп қабатты үйден түскен болса, онда сынамалар шағымданушының пәтерінде, сол және оң жақтан, төменнен және жоғарыдан алынады. Жеке секторда сынамалар осындай қағидат бойынша алынады», - деді зертхана басшысы.
Тәжірибе көрсеткендей, зертхана алған сынамаларда зиянды заттардың, микробтардың және бактериялардың артық мөлшері анықталмайды. Бұл таңқаларлық емес, өйткені шымкент суы тарату желісіне жібермес бұрын зарарсыздандырылады. Проблемалар апатты қалпына келтіру жұмыстарынан кейін орын алады. Жарылу мен ағып кетуді жойған кезде су құбырына құм мен топырақ түсуі мүмкін.
«Мұндай жағдайларда не істеу керек? Суды ағызыңыз, 5-10 минут күтіңіз. Егер ештеңе өзгермесе, біздің компанияның диспетчерлік қызметіне қоңырау шалыңыз. Пайдаланушы ұйым желілерді шайып тастайды , кейін бәрі ойдағыдай болады», - деп кеңес береді «Су ресурстары-Маркетинг» ЖШС-ң зертхана меңгерушісі.
Сапасыз судың тағы бір ықтимал себебі – көп қабатты үйлердегі ішкі желілердің тозуы. Көптеген қабатты үйлерде қызмет ету мерзімі барлық нормалардан асып түсті және бұл суға әсер етеді. Ішкі жүйелермен үйдің тұрғындары өздері айналысуы керек.
Судың сапасына шағымдар туындаған жағдайда, «Су ресурстары-Маркетинг» ЖШС-ң диспетчерлік қызметіне +77081102121, 321 274 телефондары арқылы қоңырау шалыңыз немесе компанияның мессенджерлері мен әлеуметтік желілеріне жазыңыз.
барлық дауыс: 5078
дауыс мұрағаты